Populaire berichten

woensdag 28 december 2011

Exclusief Day of REAL Fashion&Couture♥

Hello,vandaag gaat het een ECHTE FASHIONDAY WORDEN!!!!!!
We gaan alle looks van Vivienne Westwood tot Stella Forest laten zien!
Maar er is ook een Fashionster: Lady GaGa!

Laten we maar beginnen girls!


Wauw dit noem ik echt wel mooie Fashion! Vooral de laatste Jump-Suit vind ik gewoon echt Toppie Toppie♥


Deze jurk is van de enige echte Marc Jacobs!
Met een mooi wit randje eronder maakt het helemaal cute style♥
Dit zijn nog meer jurkjes van Marc Jacobs♥  De laatste jurk is de mooiste volgens mij,..
Dit is de Chanel dress die wij helemaal mooi en fashion vinden!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hier komen nog wat Mode runways!
Dit is de Catwalk van Versace for H&M !
We ♥ Versace
Dit is de originele reclame van Versace for H&M!
We Like!


De heilige runway van Marc by Marc Jacobs 2011!
Kijken dus!!!!!!


De Victoria Secret show 2011!


Op Jim om 23:30 op Oudejaarsavond te zien!


Chanel baby :)


Dior 2011 Runway!




Alexander MQueen de favoriete desinger van Lady GaGa♥

Alexander MQueen ♥
The Alexander MQueen look of Lady GaGa in pockerface♥ Kijk naar de schoen (We ♥ them)
We love this woman! Shes a real fashionwoman! In Lady Ga Ga"s Wake!
Lady GaGa gaat ook een restaurant openen! Lekker toch echte GaGa Food♥
Lady GaGa on the cover of the magazine ♥
En alweer met mooie mode ze is echt een mode vrouw!Lady GaGa bij de EMAS van 2010 met de jurk van Alexander MQueen♥
Lady GaGa in pockerface! Shes a Glamourwoman ♥


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de favoriete schoenen van Lady GaGa en van mij in de 3 motieven we ♥ them!

Mijn favoriete liedje van haar (ik heb er nog meer!) Lady GaGa Dance in the dark! I like it!
Hier gaat ze het voor ons zingen Lady GaGa Dance in the dark
Helaas was er geen clip van!!!!!!
Born this way we ♥ her voice and we ♥ that song!

XXX





Ik hoop dat jullie dit Mode-bericht super leuk vonden

1 opmerking: